Poslední recenze (4)
Osvícení (1980)
Výborná atmosféra, výborné obrazové a zvukové (hlavně zvukové) podání, avšak dle mého pokulhávající děj. To je asi tak všechno, co bych k tomu řekl...akorát dodám, že Kubrick bude asi jedním z mých oblíbených režisérů.
Serenity (2005)
Kdo neviděl seriál (Firefly), neměl by hodnotit, možná je 5* nadhodnocné, ale já to tak vidím. Dle mého je to výborná tečka za předčasně ukončeným seriálem. Jediné co mě zklamalo je, že nevyřešil mírně záhadnou postavu pastora.
Samurai Champloo (2004) (seriál)
Pokud bych měl hledat ve své slovní zásobě slovo, které nejlépe vystihuje tento seriál, bylo by to zřejmě slovo "nářez". Je to prostě bomba...kombinace akce, vtipu a hip-hopu (který sám o sobě teda moc nemusím) vyšla na jedničku. Snad není dílu bez choreograficky atraktivního souboje. Kdo neviděl, měl by to rychle napravit.