Oblíbené filmy (10)
Temný rytíř (2008)
Warrior (2011)
A co Bob? (1991)
Temný rytíř povstal (2012)
Dobrý Will Hunting (1997)
Training Day (2001)
Jeden z mých vůbec nejoblíbenějších filmů. Vynikající atmosféra, herecké výkony i děj. Jeden z filmů, kdy vás to od začátku hrozně baví, jenže pak se tam najednou něco po**re, zvrtne, šok, všechno je jinak než jste čekali....v ten moment vás ten film naprosto dostane a baví vás to ještě víc. Od tohohle filmu neodtrhne ani na chvíli oči. Je tam sranda, akce, napětí, zvraty...akční thriller se všim všudy a ještě něčim navíc. K tomu vám to určitě i do jistý míry přiblíží představu o světě drog a korupce. Bez depaty za plnej počet.
Ronin (1998)
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Sicario: Nájemný vrah (2015)
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Po staru točený masakr s novodobým budgetem a technikou. Jak řiká George Miller, titulky tady opravdu nejsou potřeba :)