Recenze (78)
Sníček (2016) (pořad)
Wtf
Má tlustá Valentýna (2002) (seriál)
Co to kurva bylo?
Supergirl (2015) (seriál)
Normálně bych tomu dal odpad, protože je to totální sračka, ale nerad hodnotím seriály, když nemám zčeknutou aspoň první sérii. Bohužel nedávám víc jak díl a půl, takže z lítosti aspoň jeden star.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Give me more pls
Alexandr a jeho opravdu hodně špatný a příšerně blbý den (2014)
Viděno v chill formě, za jednou dobrý.
Arrow (2012) (seriál)
Klasický seriál, kde s každou další sérií klesá úroveň. Začal jsem s 5* po prvních 2 sériích, ale po 4 sérii to měním na 4*. Samé nesmyslné linie tam vymýšlí a strašně se snaží to mít zajímavě překombinovaný, což v celkovým důsledku spěje jen k větším hovnám.
Divošky (2013) (pořad)
Úplně ta největší sračka, co kdy byla vysílána v televizi
Borci z Blue Mountain State (2010) (seriál)
Haha komu se toto nelíbí, tak je kokot
Asterix a Obelix ve službách Jejího Veličenstva (2012)
Po 50 minutách jsem to vzdal. Tu 1* dávám jen proto, protože mi přijde nefér dát odpad, když jsem to neviděl celý. ( Mohlo by tam být něco fakt hustýho, ale spíš ne).
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Nejsem tak nadšen, jak jsem předpokládal, že budu. Nicméně to byl nadprůměrný film, na který bylo příjemný se dívat. Sice je Pán Prstenů o laťku výš a na těch 5 to teda úplně není, ale protože to byl tak vizuálně pěkný film, tak je dám. Jen té akce tam mohlo být i víc, předlohu jsem sice nečetl, ale doufám, že se jí dočkám v dalších dílech.