Recenze (91)
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Film je a ještě bude komerčně velmi úspěšným projektem, což je hlavní důvod jeho vzniku. Jako fanoušek bych si po shlédnutí přál, aby raději zůstalo jen u myšlenky. Více méně se jedná o duplikát prvotního filmu s velmi podobnou dějovou linií. Co bylo před téměř 40 lety geniální, působí dnes poněkud divně, proč film startuje tam, kde už jednou byl. Boj se zlem je samozřejmě věčný, ale je to dost na to, abychom sledovali druhé kolo stejného zápasu? Zatím velká škoda pro Star Wars, eutanázie by byla lepší.
Úsvit planety opic (2014)
Osobně mě takhle vysoké hodnocení překvapuje, vizuálně je to opravdu hodně pěkné, ale jinak to tak nějak ubíhá a úplně to nechytne.
Díra u Hanušovic (2014)
Takhle dobrá parta lidí měla dát dohromady výrazně lepší film, takové ředidlo je dobré leda tak na zkoušku. Tak uvidíme příště, jestli se to povede líp.
Nymfomanka, část II. (2013)
Druhý díl je jen ztráta času, nikam dál se to neposouvá, jen to tak nějak plyne a hledá se konec, závěr filmu bez komentáře. Zkrácená verze opravdu postačila.
Nymfomanka, část I. (2013)
Upřímně řečeno těžko na tom filmu něco hodnotit, má to svůj příběh, to jo, ale pro herce je to asi těžší, nemají tam moc co hrát. Až tedy na scénu s Umou a dětmi. Jako laik si myslím, že to dost balancuje na hraně a pro řadu lidí to nakonec vyzní tak, že je to vlastně tak nějak o ničem. Druhý díl snad napoví, jestli celkový dojem bude spíše pozitivní nebo žádný, který převládá právě teď.
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Vizuální orgie pokračují, konečně jsme vytáhli na plátno toho draka. Jak skvělá je literární předloha, tak trapná je filmová podoba nakrájená na třikrát. Tak si zase na rok schrupnem, pak už to snad dopadne.
Elysium (2013)
Dobrý nápad, který zaslouží ocenit, až sem vypadá zákusek na talíři nádherně. Když se ale člověk zakousne, zjistí, že to chutná úplně jinak, než si myslel a měl si vybrat něco jiného. Já si to ale vybral dobrovolně, o filmu se nepsalo v superlativech, přesto 71% na ČSFD, na tom by mělo alespoň trošku něco být. Bohužel není, jednou a dost.
Donšajni (2013)
Film není žádný zázrak, ale jako úplný propadák mi to zrovna nepřipadá, takže řadím neutrální hodnocení.
Star Trek: Do temnoty (2013)
Tři pro značku Star Trek, jinak už si skoro nevzpomenu, o čem to bylo a to je trochu škoda.
Terapie láskou (2012)
Wow, značka made in USA není mrtvá a umí překvapit. Solidní příběh, bez patosu, pozitivní závěr, pěkně zahrané, RDN dokonalý. Hvězdička navíc, protože 77% je sice pěkný výsledek, ale pár procent navíc by si film přece jen zasloužil.