Recenze (159)
Misery nechce zemřít (1990)
pekne pobehovalo prasátko
Paranormal Activity (2007)
skusil by som zavriet dvere a zasvietit
Argo (2012)
Argo, go fuck yourself.. vyborny namet, spracovanie, ajatolláh aj Teherán
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
krasne nerealne, no poctive a zasahujce....a preto nie co lepsie ako It's Kind of a Funny Story
Atlas mraků (2012)
Posolstvo tusene, citene, vedene no aj tak spracovanie krasne, hlboke a strhujuce...
Sinister (2012)
trosku som si reku aj cvrkol.. nebolo to vsak z Hawkeovho spisovatelského svetríka
Grave Encounters (2011)
U mna dobre, najma v suvislosti s absenciou takej silnej hororovej sugescie ako je hudba.. ale najlepsi bol aj tak zametac listia
2012 (2009)
Pan reziser sa tu zjavne vyventiloval a vyzuril, pricom jeho rage obcas ponukne neaky ten zaujimavy zaber.. ale tie dialogy, tie dejove outcome-y, tie kostlivecke stereotypy a ten americky sliz - to je miestami az komicke.. dobry bol guverner Arnold, sibnuty Woody a zhodnotenie lietadla - "It´s Russian"... inak plati Raz a dosť a dopočutia
Chata v horách (2012)
Asi takto - vsetky horory v jednom a pritom ziaden..
Správci osudu (2011)
Fringe-ovske trefne posolstvo, kvalitne spracovany scenar a samozrejme - Emily B.