Recenze (161)
Až dojde ropa - drsné varování (2006)
"Ropa priťahuje vojnu, kvôli rope vojny začínajú...Naša spotreba je tak obravská, že si nevieme predstaviť nič, čo by mohlo ropu nahradiť...Bez ropy sa dokáže uživiť približne 2 miliardy ľudí." Je jasné, že ropy bude stále menej a menej a bude tu priestor pre mnoho politických a sociálnych konfliktov...Čo sa týka dokumentu, zamýšľa sa nad obrovským problémom realistickým spôsobom podložený faktami a niekoľkými zaujímavými zábermi. Odborníci nám hovoria krutú pravdu, nad ktorou by sa mali mocnosti zamyslieť...Mne zostáva iba dúfať, že moje vnúča raz vyskúša let lietadlom a bude si to môcť dovoliť.
Scooby-Doo a kletba Kleopatry (2005)
Ja mám proste Scoobyho rád a jeho ďalšie dobrodružstvo v Egypte sa dá hodnotiť ako vydarené
Panna nebo orel (2010)
Po Loudiloch ma celkom zaujímala ďalšia komédia od Willa Glucka, ale teraz to bol môj omyl...Film je pre puberťáčky vo veku od 13 do 18 rokov. Komediálny prvok sa počas celého filmu nevyskytol, romantika totálne povrchná..
Tělo (2012)
Španielsky thriller s prvkami hororu natočený bravúrnym spôsobom. Divák má nad čím rozmýšľať, ale to, čo sa dozvie na konci ho určite nenapadlo. Herci hrajú veľmi presvedčivo a prostredie je iba čerešničkou na torte a dodáva filmu tú pravú chuť. Tento film opäť potvrdzuje, že Španieli vedia točiť skvelé filmy a fandím im, aby ich bolo viac a viac. Klobúk dole..
Laskavý dotek (2010) (TV film)
Na jednej strane presvedčivá Jennifer Love Hewitt, pre ktorú je táto úloha ako stvorená, na druhej strane jej manžel, ktorý hrá veľmi nepresvedčivo. Príbeh je uveriteľný a film je natočený veľmi svižne. Možno sa postavy správajú naivne, bol som však tak pohltený príbehom, že som sa nad tým príliš nezamýšľal. Film za 85 minút povedal všetko, čo chcel, nebolo to zbytočne dlhé..proste kvalitný TV film.
Zpátky ve hře (2012)
Clint Eastwood sa mohol rozlúčiť s hereckou kariérou v briliantnom filme Gratn Torino, kde exceloval po celú dobu. Asi mu to ale nedalo, a dostal sa "naspäť do hry". Film samotný nie je ničím výnimočným, ozdobou sú iba skvelí herci a celkom príjemná atmosféra filmu.
Malé oslavy (2008)
Ako aj názov napovedá, žiadne veľké oslavy nečakajme, ale podľa mňa je tento film veľmi dobre natočenou komornou drámou s málo postavami a obyčajnými príbehmi obyčajných ľudí. Pre mňa zaslúžené 3*.
Zjizvená tvář (1983)
170 minút som nestrhol oči z obrazovky...
Vesmírní kovbojové (2000)
Celkom zaujímavý nápad, výber hercov výborný,bolo to ľahké, vtipné, príjemné...Možno škoda, že film mohol byť poňatý viac komediálne alebo viac dramaticky, lebo je to niekde medzitým. Avšak veľmi príjemný film pre mužskú časť spoločnosti.
Maturita duchů (2012)
Bol som veľmi zvedavý, čo môže ponúknuť súčasná španielska komédia a sklamaný som veru nebol. Nič výnimočné to síce nebolo a chýbalo mi tu viac vtipných pasáží, v konečnom dôsledku to bolo fajn. Oceňujem hercov, ktorí sa sem hodili a tiež španielske piesne, ktoré nemôžu byť zlé.