Recenze (533)
El cuerpo del deseo (2005) (seriál)
Telenoveli nemam moc v oblube iba par vynimiek akou je prave tato.Jednu hviezdu stahujem sa dost otrepany dej a tu druhu pre mne nesympatickych hercov a herečky.
V zajatí lásky (1997) (TV film)
Vzhladom na to ze to bol slovensky film milo ma prekvapil.Dobra produkcia i herecke vykony.Jedine co to pokazilo bol hovoriaci obraz.
Teta (1987) (seriál)
Serial je sice trochu sialene zpracovany ale oslovil ma ani neviem ako a tak styri hviezdy.
Legenda o Mulan (1998)
Opat sa potvrdilo ze animovane komedie nie su na zahodenie a tato uz obzvlast nie.
Seržant Bilko (1996)
Uzasna komedia Steve Martin do filmu skvele zapadol bohatost deja bola takisto fantasticka skvely scenar zasmial som sa na tom teda paradne a ked uz neviem ake superlativy pouzijem radsej stichnem.Fakt super komedia.
Zborovňa (1999) (seriál)
V istych okamihoch dost nudne no najma to pokazilo len jedno jedine miesto ale inak nic moc typicky slovenske.
Cosby Show (1984) (seriál)
Rodinna sranda a pohoda dokonaly serial na odreagovanie.
Fotr je lotr (2000)
Podstata komedie uzasna taka mila mala rodinna komedia.Jednoducho sranda.
Letopisy Narnie: Lev, čarodějnice a skříň (2005)
Bol som milo prekvapeny timto filmom.Kedze som cital i knihu mozem povedat ze Andrew Adamson nevynechal takmer nic a dost film i obohatil.Hoci zaciatok nebola nijaka slava vyvrcholenie bolo ake ma byt a to ma skutocne oslovilo.Ustrachane ale prospesne dielo.
Království nebeské (2005)
Film bol super Orlando Bloom opat potvrdil svoje herecke kvality.