Oblíbení režiséři (10)
Jasná jednička. Jeho Princ bez království, Faunův Labyrint a oba díly Hellboye byly prostě dokonalé. I Blade 2 nebyl špatný narozdíl od většiny dvojek.
Druhé místo získal díky monstróznímu počtu úžasných děl Steven.
Od třetího místa už to bylo složitější. Ale nakonec jsem se rozhodl pro Camerona. I když Burtonovu nenahraditelnou atmosféru v jeho dílech přímo zbožňuju, tak přeci jenom Titanic s Terminátorem jsou díla která se nesmazatelně vryla do filmové historie. Navic jsou tu i takové snímky jako Vetřelci či Propast, neméně mnou oblíbené. Po shlédnutí Avatara dokonce přemýším že bych ho šoupl před Stevena:)
Díky jeho nenapodobitelné atmosféře těsně pod bednou. Zabodoval u mě i častým obsazováním anglické herecké špičky, která je mnohdy lepší než kdejaká hollywoodská star.
Od pátého do sedmého místa je to vesměs na stejno. Zemeckis má plno skvělých děl. V čele s jedinečným Forrestem.
Totéž co následný Nolan. Dva excelentní filmy Sedm a Klub rváčů. Ovšem doplněné Vetřelcem 3 a Social Network
Za Počátek s Temným rytířem by si jistě zasloužil být výš ale bohužel pro něj, je tu moc kandidátů.
Snad až na Vetřelce žádný super film. Ale díky Gladiátorovi, Dobytí ráje, Jestřábovi a Království si tu desítku rozhodně zaslouží
Jacksona jsem chtěl zařadit do jedné škatulky s posledním členem desítky Lucasem ale King Kong mě přesvědčil o opaku. Uvidíme co přinese Hobit.
George, ikdyž zrežíroval jen jednu pořádnou věc, tak je natolik fantastická, že jsem ho sem prostě musel dát.