Poslední recenze (129)
Jedeme na teambuilding (2023)
Jedna hvězda za snahu o vtip. Přijde mi, že všechny scény a charaktery nebyly dotažený do konce. Bohužel výsledek je tragickej a jak někdo nedávno řekl, kde hraje Polívková, stojí to za hovno, tak měl opět pravdu. Strašně nesympatická herečka.
Hrozba smrti (2024)
Slušná nenáročná oddechovka. Conor je sám sebou. Post Malone na začátku taky pobavil. Český překlad překvapil svou debilitou.
Pod hladinou (2023) (seriál)
V rámci českých seriálů o kriminálních případech je to těžký průměr, spíš podprůměr. Na to, že je to primáckej seriál, to jde, v rámci srovnání třeba s shitem na TvHovna. Příběhy ujdou, tam nešlo ani nic zkazit, co je špatně a nefunguje jsou dialogy ústředního mileneckého trojúhelníku. To bylo velký špatný.