Recenze (106)
Kolotoč (2007) (TV film)
Televizní komedie, která nenudí a navíc pobaví. Lepší tři hvězdičky.
Lola běží o život (1998)
Vedle KLEPÁNÍ NA NEBESKOU BRÁNU další solidní německá podívaná, která mě bavila od začátku do konce. A to jsem vždy filmy z produkce našich sousedů tolik proklínal...
Klepání na nebeskou bránu (1997)
Zatím nejlepší německý film jaký jsem viděl.
To byl zítra flám (2010)
Tato komedie má hodně dobrej námět, kterej se ovšem dal mnohem líp zpracovat. Ale stejně mě to bavilo a dost mě potěšil soundtrack, který obsahoval pecky od mých oblíbených kapel Mötley Crüe a Poison.
Icarus (2010)
Tuhletu dolphárnu já osobně považuju za jednu z těch vydařenějších po roce 2000. Akce není málo, Dolph je celkem ve formě a film sám o sobě nenudí. Když to srovnám s Diamantovými psy, tak Dolph udělal velkej krok i po režisérské stránce. Prostě akční nadprůměr dnešní doby...
Univerzální voják III: Znovuzrození (2009)
Tak jsem se konečně dostal k filmu, ve kterým se opět střetávají moji dva nejoblíbenější akční herci. Univerzální voják 3 už samozřejmě není tak super jako první díl, ale jelikož v dnešní době už štěstí nepřeje tolika akčním filmům jako tomu bylo v minulosti, musím uznat že to rozhodně nebylo špatné. Hodinka a půl mi utekla jak voda, akce nebylo málo. Jen mě trochu štve, že Dolph se na scénu dostal až skoro po hodině a že tam moc dlouho nevydržel. Uděluji pěkné 3 hvězdy...
František je děvkař (2008)
Tohle že má být komedie? Já se teda moc nebavil, jestli jsem se zasmál jednou, tak přeháním. Je to stupidita a ani pár sprostých slov to nezachrání....
Sgt. Kabukiman N.Y.P.D. (1990)
V pohodě tromárna, ale neuškodilo by víc vtipu, akce a kratší stopáž.
Rockeři (1994)
Mám rád rockový komedie a tahle byla dobrá, jen jsem možná čekal něco o trochu lepšího, takže za tři.
Osudné shledání (2005)
Další z televizní thrillerů, který nenabízí nic nového, ale ani nenudí. Lehký podprůměr.