Poslední recenze (12)
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
velmi dobry film ...samozrejme nie lepší ako predchadzajuce diely ale aj v tomto bolo o humor a akciu postarané..čo ma prekvapilo bol koniec..poslednych 10 minut zmes mumie, e.t a samozrejme indyho
Panelák (2008) (seriál)
ja davam 5* ...velmi dobry slovensky serial...nechapem niektore kritiky tu ale tak vec názoru..normalne pribehy take zo života dobre postavy aj zapletky a v každej časti sa najde nejaky ten kusok humoru...IMRO forever :D ae palovi sa to tiež stale lubi :D
Piráti z Karibiku: Na konci světa (2007)
dost natahovane