Recenze (278)
Divoká řeka (1994)
Tento film jsem pokaždé viděla jen na půl oka, poslouchala na půl ucha, většinou jsem při něm dělala ještě mnoho dalších věcí a moc jsem mu nevěnovala pozornost.. Teprve nedávno jsem se na něj konečně plně soustředila a s překvapením jsem zjistila, že se jedná o moc pěkný snímek s akorátní dávkou napětí, nadprůměrnými herci a úžasnou přírodou.
Pustit žilou (2008) (pořad)
Na tenhle pořad si ještě docela dobře pamatuju, v televizi běžely asi tři díly, než prima zjistila, že to byl pěkný krok vedle. Od odpadu zachraňují show tři beat-boxeři, kterým uděluju hvězdičku:)
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Jeden z mála romantických filmů, kde mi ten láskou přeplněný (dokonce trojitý) happyending ani trošku nevadil, naopak bych si to bez něj snad ani nedokázala představit. ;) Smekám před Ryanem Goslingem, který se po roli v The Notebook vyšvihl snad ještě víš... Hudba také velmi příjemná, klidná, romantická, není co vytknout! Láska je někdy opravdu hodně bláznivá...
Megamysl (2010)
Po "Já, padouch" další povedený animovaný kousek z poslední doby.. Nikdy jsem si nemyslela, že bude ještě existovat animák, který dosáhne alespoň do poloviny kvality Shreka, mýlila jsem se :)) A mimochodem na "pohádku" dost dobrý soundtrack!:D
Imigranti (2008)
Animace nezklamaly, vše ostatní bohužel ano..
Půlnoc v Paříži (2011)
Po španělské Barceloně opět Woody Allen sází na jistotu, vybírá tentokrát francouzskou Paříž a samozřejmě opět slaví úspěch. Atmosféra romantického města zamilovaných je okouzlující a to hlavně za deště:))
500 dní se Summer (2009)
Podle mě nejlepší film o lásce a o životě takovém jaký je:) Bezesporu není jako žádný z ostatních romantických přeslazenýh filmů. V roli Summer jsem si Zooey "zamilovala" a Joseph mě velice překvapil, až budu příště hledat film na zhlédnutí, jistě uvítám stejné herecké obsazení jako v 500 dní se Summer, pochybuji však, že bude dosahovat stejných kvalit, jen těžko si dokážu představit dokonalejší film.
Melancholie (2011)
Dost divný, zvláštní film (myšleno nejen v tom negativním smyslu) s naprosto úžasnou hudbou, krásným prostředím, velmi vydařenou prací kameramana, chvílemi velmi depresivní atmosférou vyvolávající smíšené pocity diváka, vydařeným úvodem a ještě vydařenějším závěrem, až překvapivě brilantními hereckými výkony (avšak ten Kirsten mohl klidně být ochuzen o záběry na její nahé tělo), ale také na můj vkus dost nudou první částí (která se dala klidně zkrátit i na polovinu) a mírné nezajímavým předvídatelným dějem. Proto lepší průměr (70%)...
Tajemný let (2005)
Celý film jsem pozorovala s otevřenou pusou, nikoliv však z děje, který je ke konci trochu moc akční až nereálný, nýbrž z naprosto úžasnému hereckému výkonu Jodie Foster. Roli matky zvládla skutečně na výbornou. Atmosféra filmu a prostředí obrovského letadla, které jsem měla poprvé možnost vidět a to nejen jeho cestujícím přístupná místa, dále přidalo na mém vysokém hodnocení. Avšak při představě, že bych v tak velkém letadle letěla (a ještě s podobnou posádkou a ustaranou matkou, o které si ze začátku každý myslí, že je blázen), mi naskakuje husí kůže!
5 proti 5 (2007) (pořad)
Musím říct / povedať, že mám trochu jiný názor, než většina hodnotících, kteří tvrdí, že česká verze tohoto "zábavného" pořadu je horší než ta slovenská.. Já jsem měla příležitost vidět obě verze a popravdě mám opačný názor, v ČR je sice nepříjemná dvojice moderátorů (obtloustlý zpocený Novotný + trapný Lesák), ale na Slovensku to není o nic lepší. Navíc otázky i soutěžící jsou v té slovenské verzi snad ještě "přiblblejší".. :D