Recenze (56)
Půlnoc v Paříži (2011)
nádherné filmové vyznanie lásky k Parížu
Velká ryba (2003)
škoda,že je len 5 hviezdičiek............ film je ako pohladenie po duši
Správci osudu (2011)
zaujímavý nápad,kvalitné spracovanie a skvelá hudba
Parade (2011)
nie je veľa L&G filmov s takto silným odkazom ..............pre väčšinu
Bouřlivé víno (2012) (seriál)
sa hanbím za túto slovenskú produkciu
Farinelli (1994)
smutné na tomto filme je to,čo museli vykonať malým chlapcom,aby mala čo vtedajšia aristokracia počúvať na operných scénach.ale inak film je po všetkých stránkach výborný
Valmont (1989)
režisér Miloš Forman si vybral zlý čas na natočenie tohto filmu.Škoda. Nie je to zlý film,ale bude vždy porovnávaný s Frearsovým. Annette Bening je rovnako skvelá ako Glenn Close.
Strom života (2011)
nuda
Železná lady (2011)
bežný životopisný film.......................4 hviezdičky za ako vždy skvelú Meryl Streep
Dluh (2010)
kvalitný film. Helen Mirren má svoju laťku kvality pod,ktorú nejde.