Recenze (373)
Tenkrát poprvé (2020) (seriál)
V rámci daného žánru velmi osvěžující produkt. 3,5 hvězdy již jen za to, jak to v této kategorii vyniklo.
Ví o tobě (2021) (seriál)
Pro někoho, kdo četl knihu, bude toto velké zklamání. Neuvěřitelné hraní (v negativním slova smyslu), žádná chemie mezi hlavními postavami, předvídatelnost rozuzlení...
Nejdelší jízda (2015)
80%?!? Já vám nevím, již prvních deset minut bylo neskutečné utrpení. Milujete-li romantické slaďáky plné cliché a patetických hlášek, určitě se na to podívejte.
Empire (2015) (seriál)
Bože, vždyť je to jeden z nejlepších seriálů, které teď jsou vysílány! A to se dívám týdně na nějakých 35 seriálů...Není divu, že byl obnoven pro druhou sezónu po vysílání prvních dvou dílů... Fresh, sexy and ratchet! :)
John Oliver: Co týden dal a vzal (2014) (pořad)
Bez přehánění to nejlepší, co lze v TV vidět! Informativní, plné humoru, s nadhledem.
Let's Dance All In (2014)
No, přesto, že vím, v jakém rámci se tento film pohybuje a že to je již pátý díl ze série Step Up, jsem byla překvapena, jak hrozný tento díl byl. Dějová linka je věru nejmizernější ze série (a to je co říct), o scénáři nemluvě, hlavní hrdina je krajně nesympatický, tancování zas tak skvělé není...co dodat?
Hvězdy nám nepřály (2014)
Velmi přeceňované melodrama plné cliché a rádoby heroismu.
Erasmus a spol. (2002)
Ačkoliv mám osobní zkušenost z Erasmu v Portugalsku, a toto byl hlavní důvod, abych film zhlédla, po jeho zhlédnutí (s velkým sebezapřením) jsem plná rozpaků. Nepochopím 77 % na Rotten Tomatoes, 69 % zde na ČSFD či Křišťálový glóbus. Samozřejmě, každý z nás prožívá Erasmus jiným způsobem, naše dojmy nemůžou být stejné. Osobně vnímám Erasmus jako podstatně více obohacující koncept (i kdyby "jen" poznáváním nových míst a nadmíry party). Hlavně bych se chtěla zaměřit na hlavní postavu filmu, Xaviera, jehož myšlenkové pochody a hlavně chování jsou naprosto neprochopitelné. Už dlouho jsem na plátně neviděla osobu s nižší sociální inteligencí. Zároveň si troufám říct, že tento film značně nedostatečně nevysílá onu hlavní zprávu, tj. melting-pot , který erasmus ztotožňuje (tedy s výjimkou komunikace v několika jazycích). Co se týče scénáře, je min. velmi amatérsky a nesmyslně napsaný. A stopáž je přehnaně dlouhá.
Zloba - Královna černé magie (2014)
Maleficent is truly magnificent! Pro mě jedno z letošních nejlepších pozitivních překvapení ve filmové tvorbě. Krásný a inovativní příběh! :)
Všechny cesty vedou do hrobu (2014)
Ted byl nechutný, ale nějak mi to v tom filmu nevadilo. Co se týče tohoto filmu, nemůžu říct, že bych se párkrát neusmála/nezasmála (většinou ohledně analogií typu Django nebo Neil Patrick Harris, který je známý svými muzikálovými vystoupeními), ale jinak to byla trapárna na entou ve všech ohledech.