Recenze (16)
Ramayana: Legenda o princi Ramovi (1992)
Nemôžem dať inak ako plné hodnotenie. Rozprávka môjho detstva ♡
Zaklínač (2019) (seriál)
Čítala som všetky knihy, hru nehrala, ale toto bola teda všehochuť. Veľmi ma prekvapil Henry Cavill, do úlohy sa 100% vžil a bolo to vidieť, cítiť - bomba, Freya Allan ako Cirilla - nemám námietky, sadla ako riť na..... Keď som 1x uvidela Anyu (indická miešanka) ako Yennefer, myslela som, že ma klame zrak, alebo jednoducho si tú rolu vy..... To multikultúrne zverstvo v osadzovaní bolo čo akože? Pfúúú, odtiaľ - potiaľ (jedine zerrikánky korešpondovali). Absolútne mimo prostredie, dobu a vôbec. Čierny elf? WTF! Hudba krásna, úvody jednotlivých epizód svižné. No, som zvedavá na druhú sériu. Za mňa len tri hviezdy. Mala som väčšie očakávania.
Trio z Belleville (2003)
Nemôžem si pomôcť, ale animácia ma tak iritovala, že som sa nemohla sústrediť na dej a ,,vychutnať" dielo ako celok. Toto naozaj nebolo pre mňa.
Věčný bojovník (2006)
Film som pozrela niekoľkokrát, nedalo mi to a s každým zhliadnutím sa príbeh nádherne skladal dokopy. Potom mi nevadilo ani pomalé tempo príbehu, práve naopak. Nádherný odkaz celého filmu, ktorý vo mne zanechal ešte dlho dlho silné pocity. Pár nedotiahnutých vecí som akceptovala, z rozpočtu aký bol k dispozícii sa nedá zase čarovať. Hudba a kostýmy boli právom ocenené - krása! Pokojne si pozriem film kedykoľvek opäť. Mimochodom film ma donútil kúpiť si aj knihu Kalevala - skvost!
Kouzelné bylinky (2014) (pořad)
Mohlo by to byť trošku svižnejšie, ale ja som spokojná. U mňa je jednoznačne veľkým plusom pán RNDr. Václav Větvička (pravidelne sa objavuje v jednotlivých dieloch, botanik). Jeho hlášky mi zakaždým vyčaria úsmev na tvári a má veľmi sympatický humor. Relácia nie je len pre bylinkárov, určite odporúčam širokej verejnosti a všetkým vekovým kategóriám kvôli pomerne širokému spektru záberu a nenáročnému príjemnému spracovaniu.
Život Briana (1979)
Nechápem ako niekto môže túto stupiditu dopozerať do konca... Ja som vydržala 15min. Primitívny humor, trápne....
47 róninů (2013)
A mne sa to páčilo! Film som videla v kine dabovaný, takže k jazyku sa vyjadriť nemôžem. Každopádne som bola od začiatku do konca spokojná, nenudila som sa a koniec prišiel tak rýchlo.... Fantasy nádych mi vyhovuje, mágia zakomponovaná chytľavým spôsobom, pekná hudba, herecké obsadenie pre mňa viac ako dobré! A ešte - dychberúca kostýmová výprava, decentná romantika a žiaden sex! Ja môžem ako milovník ázijskej kultúry a mytológie s pokojným srdcom len odporučiť.
Sekretářka (2002)
Pre mňa veeeeľmi vydarený fillmík. Herecké obsadenie bol zásah do čierneho! nehovoriac o tom, že som sa pri filme bavila od začiatku do konca. Jamer Spader bol v ulohe šefa dokonalý a verila som mu všetko, no a provokacie Maggie boli super! Určite príjemné spestrenie večera!
Hon na čarodějnice (2011)
Pre mňa nič viac, len šedý priemer ku ktorému sa už nevrátim... Film mal miestami svetlé chvíľky (zaujímavý začiatok, možno kounikácia posadnutej dievčiny so zvieratami a dajme tomu aj pomerne dôveryhodná predstava démona, smrť Rona Perlmana - Felsona), ale tie dej nezachránili... Nicolas Cage točí v poslednej dobe žiaľ len filmy pre pomerne nenaročného diváka (prevažne mládež do 18r si tento film obháji myslím).... A pritom má taký potenciál! Záver filmu bol trošku holywoodsky, nechce sa mi veriť, že by si taký boss(rozumej demóna), neporadil s partičkou nadšencov... vzhľadom k tomu, čo sa nám tvorcovia snažili ukázať z jeho schopností.... A že to zachráni nejaký holobriadok! viac než predvídateľné....
Ip Man 2 (2010)
Tak na tento film som sa tesila a decko na cukriky. Nasledovala kratka priprava a hor sa na filmovy zazitok... A reakcia? No paaaaani...ono sa im fakt podarilo natocit 2-ku ktora sa takmer vyrovna 1-tke, nakolko práve tá je pre mna z bojovych filmov number one!!!!! Nehovoriac o pocte zhliadnuti... Dejovo poslabsie ako predchadzajuca cast, ale co sa tyka bojov, pri Yipovej skuske na stole s ostatnymi majstrami som snad ani nedychala, nehovoriac o perfektnom nasadeni, ktore nam predviedol Sammo Hung Kam - Bo. Miestami som dokonca fandila obom majstrom naraz a cakala, ze to spolu amikom natru :-) pri scene kedy Sammo H. zomrie som mala slzy na krajicku a zaverecna hlavna bojova scena bola sice trocku nafuknuta ale akonahle sa Yip nasral, tak mi prestalo bit srdce a zrenicky boli rozsirene az do posledneho uderu... Aaaaa.....euforia.... Dala by som aj 5*, ale ako som napisla, pre mna osobne je Yip Man jednotka takmer bezchybna (takze tam bolo tych vytuzenych 5*), tentokrat to bude za 4*.. :-) Fanusikov bojovych umeni urcite nadchne!