Recenze (23)
Světová invaze (2011)
Zajímavě natočený film, stylem mi hodně připomínal District 9 nebo Cloverfield. První půlka mě opravdu příjemně překvapila, ale je škoda, že se potom film "rozjel" úplně opačným směrem. Takovou spoustu amerických vlasteneckých žvástů jsem už dlouho neslyšel. Hrstka statečných mariňáků neúnavně bojuje proti hordě krutých oslizlých mimozemšťanů a po každé vystřelené kulce se vytasí s hláškou hodnou důstojníka náborového střediska americké armády. Opravdu ukázkový příklad toho, jak se dá velmi snadno pokazit obstojný film. 2*, víc si nezaslouží.
Darjeeling s ručením omezeným (2007)
Tak nevím, co si o tom mám myslet. Je to dobrodružný film - není to dobrodružný film, je to komedie - není to komedie, je to drama nebo to drama není....Koukatelné to bylo, ale asi jsem to "nepochopil"... dnes to bude za 50%
Weirdsville (2007)
Velmi příjemná ptákovina s velmi povedeným sountrackem. 7/10
Sweeney Todd: Ďábelský holič z Fleet Street (2007)
Opravdu jsem si moc přál dát 5*, ale nemůžu si pomoct, něco mi tam prostě chybělo (nebo snad nadbývalo). V průběhu celého filmu jsem se výborně bavil, to ano, ale v závěru na to mohl Burton asi trochu víc šlápnout. Prostě mi tam chyběla ta "třešnička"... Možná po dálším shlédnutí změním názor, ale zatím to jsou 4*
Father Ted (1995) (seriál)
Další z klenotů britské televizní tvorby! Drink! Feck! Arse!
Futurama: Benderovo parádní terno (2007) (video kompilace)
Jsem velmi rád, že je Futurama zpátky, bohužel se, po velmi dlouhém čekání, nedostavil pocit blaženosti, ale spíše mírné rozladění a otázka "kde se stala chyba?" Vtípků a narážek tam byla spousta, stejně tak i pár melancholických momentů, na které jsme byli zvyklí, ale prostě to do sebe nějak nezapadalo. Asi nastal stejný problém jako v případě Simpsons: The Movie a je patrné, že ač se autoři snažili sebevíc (víc peněz, víc času...), tak tomuto typu seriálů filmová stopáž prostě nesluší. I tak jsem se dobře bavil a dávám 7/10.
Život v moři (2006)
Za film 3* a za 3D 5*, takze to mame hezke 4*...
Fantastická čtyřka: Silver Surfer (2007)
A nebýt toho, že tam hraje Jessica Alba, bylo by to jen za 1*...
Spider-Man 3 (2007)
Moment očekávání byl naplněn, moment zklamání taky... Nic víc, nic míň. 50%
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Další šílenost od Edgara Wrighta! Nedá se to popsat slovy, to se prostě musí vidět!