Recenze (36)
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Kdyby ten meč používali všichni a už od začátku, nemusel umřít ani jeden jaeger....
Karateci Kız (1974)
tušim že ten jeden kus tohodle filmu viděl snad každý...
Djesus Uncrossed (2013)
Náhul
Vánoční sen (1944)
jen upozorňuju že tu máte plakát od čarodějova učně
Máj (2008)
Tenhle film stál opravdu za hodně málo. Hudba Supportů opravdu špatná, herecky (až na Třísku a Javorskýho) taky za moc nestál, no ještě že se slečna Lehnertová ukázala a v pravou chvíli filmu filmu pomohla. Dávám 2 za její 2 luxusní.... však vy víte co...
Dvanáct měsíčků (2012) (TV film)
Slátaný příběh, slabé herecké výkony, nesympatické obsazení.
Hledá se Nemo (2003)
23.11.2012 :Proč jste z tohodle filmu všichni tak šílení, to zdá se nikdy nepochopim..... 3/5 28.05.2020: Ok už asi chápu. Ne tak na mojí obranu, když jsem to asi v 8 letech viděl v kině, pamatuju si, že jsem z toho měl trochu strach - tmavý filtry, nekonečnej oceán, zubatý ryby - a od tý doby jsem prostě neměl motivaci se na to kouknout znova. Jakoby asi je to tim, že je mi o pár skoro desítek (!!!!!KRISTEPANE!!!!) let víc, ale už asi vidim co na "Hledá se Nemo" máte. Ten film má super obsazení (i dabing se extrémně povedl), dobrej humor a ...ech... city. Má to srdce a všechny ty další věci co by nejen animák ale i jakejkoliv jinej dobrej film měl mít. Takže svýmu 17letýmu já bych asi doporučil aby se na ten film podíval ještě jednou a uvědomil si, že film může bejt dobrej, i když ho nenatočil Coppola nebo Scott. 5/5
Pokémon (1997) (seriál)
POKRYTCI!!!!! VŠICHNI SME NA TO KOUKALI!!!!
The Punisher: Dirty Laundry (2012)
PUUUUNIIIIIIISHEEEER
Král Artuš (2004)
Každej tu mele cosi o historii. A víte co, já vám na tu historii seru...