Recenze (44)
Vetřelci vs. Predátor 2 (2007)
Ty dvě hvězdy jsou jen za úctu k predátorům, jinak jsme se teda dostali někam k béčkovým hororům. Akční to sice ano, ale jinak duto
Profesionálové (2009) (seriál)
je celkem zajímavé, jak se z původní slovenské verze, která vyloženě funguje, stane jen kopií i přes Poláška a čtvrtníčka totální průser
Žár (1986)
Sice dávám jen 3* ale jsou to velmi sympatické 3*; a to zejména pro tu atmosféru
Krkonošské pohádky (1974) (seriál)
Jako že super, jen kdyby ten krakonoš nebyl takovej zákeřák a nečinil Trautenberkovi četná příkoří..."Co by jsme tomu Trautenberkovi zase provedli..."
Hrdinové (2006) (seriál)
plný souhlas s tendecí hodnocení s "Lima"; poňádž, scénáristická krize která vyvrcholila přehršlí komplikovaností jimiž seriál sám sebe pozřel - mám tím na myslí zejména časové zmnožení časových smyček a možnost změny podoby; takže z třetí série jsem ochutnala snad pouze jeden dva díly, abych si neznechutila fakt, že mám vyzvětšovaný obraz SYLARa na zdi
Simpsonovi (1989) (seriál)
Nemohu si pomoci, ale některé díly....
Pan Včelka (2007)
nebylo to zas tak průměrné, ale pravda je, že to ovšem nebylo až tak zábavné....
Zoom: Akademie pro superhrdiny (2006)
Byla jsem nucena zvýšit o jednu hvězdu, protože právě jsem viděla Santa Claus 3 a te film dostal 2* a tento je přeci jen lepší
xXx: Nová dimenze (2005)
nebyla bych tak skeptická, už jsem se topila v daleko větších srágorách
Čtvrtý anděl (2001)
"...připadám si, jako by mi trhali nohy pěkně pomalu jednu po druhý..." ano, přesně tak