Recenze (9)
Přání Ježíškovi (2021)
Moc prosím jako přání Ježíškovi příští rok jako dárek originální českou romantickou komedii a ne remake už tak dobrého remaku noc plná zázraků.
Červený trpaslík - Série 10 (2012) (série)
Jedním dechem jsem zhlédnul všech šest dílů a mé srdce plesalo a jásalo.Kvalita se nesnížila a proto i tato řada X patří mezi kultovní perlu na kterou je radost se dívat a né jen jednou.
Atlas mraků (2012)
Kapitální Békovina jedině co o něm můžu říct že všechno dobře dopadlo...tři nudné hodiny mého drahoceného života přišlo vniveč.
Twilight sága: Rozbřesk - 1. část (2011)
Musel jsem se na to kouknout nebo přetrpět ještě jednou.Pořád to je tak přeslazené až s toho bolí zuby ale dá se na to koukat určitě víc než na předešlé díly téhle sladké filmové série .
Milagros (1999) (seriál)
Původně jsem chtěl tomuto seriálu dát aspoň jedu hvězdičku za to že se na něj z oblibou koukala moje babička... nakonec jsem nemohl už jen proto že jsem byl pokaždé donucen sní u toho sedět a nechat si vymývat mozek .
Indy & Wich - Kids On The Click Tour 2007 (2007) (koncert)
Koukal sem za tu dobu co je tohle dílko na světě několikrát a pořád to je cool dokument!
Pavouci z vesmíru (2010)
Raději oslepnu a ohluchnu než se znovu vidět znovu tu kapitální békovinu celou pořádnou akci bych shrnul do 2 minut at žije trailer!!! :-(
Rychle a zběsile 5 (2011)
Rychle a zběsile 5 celkem zklamání z pohledu automobilového fanouška a prvotní myšlenky série. Když se to bere jako akční střílečka ve které jde o to, kdo má větší svaly, splní to účel. Ale s automobilovým závoděním to už vcelku nemělo nic společného ale i tak hodnotím kladně.
Já jsem Harry Potter (2010)
Tak si pořád říkám jestli Radcliffe nepotká stejný osud jako Mark Hamill ale doufejme že humor neopustí a dokáže že není hercem jen jedné postavy.