Oblíbené filmy (10)
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Expendables: Postradatelní (2010)
Skvělý film ale je opravdu trochu brutálnější ale jinak super film
District 9 (2009)
Zmizelá (2014)
Počátek (2010)
Hitman (2007)
Čekal jsem od toho více ale jinak dobré zpracování a efekty
Ocelová pěst (2011)
Rango (2011)
animovaný western skvělý nápad
VALL-I (2008)
Tintinova dobrodružství (2011)
dobrý animovaný film od Spielberga