Recenze (26)
Kobra 11 (1996) (seriál)
Většina dílů patří mezi průměr, někdy i težký podprůměr. Ale najdou se i některé, které dost zaujmou a donutí ke sledování, zváště pilotní díly posledních serií. Na kvalitě dost sráží, že od většiny dílů už hned od začátku předpokládáme, co se stane.
Krvavý diamant (2006)
Napínavý film, který nás zavede do kruté občanské války v Africe. Fantastický děj s kvalitní hudbou, okořeněný skvělými hereckými výkony, zvláště Leonardo DiCaprio a Jennifer Connelly.
96 hodin (2008)
Skvělý film, který mě příjemně překvapil. Rozhodně nebude nudit po celou dobu jeho sledování. Navíc je natočet o výjmečném tématu, se kterým se lidstvo setkává poslední dobou čím dál častěji, únosi dětí.
Zabiják (2003)
Klasický nudný snímek se Segalem. Příjde mi, že je to až trapný hrát pořád stejný postavy. Akorát vždy změnit název filmu.
Mizerové II (2003)
Spoustu vulgarismů, střelby, automobilových honiček a také zábavy. Pro mě osobně mnohem lepší a nabušenější než první díl. Role pro Martina Lawrence a Willa Smitha šité jako na míru.
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
10 fantastických dílů, ve kterých najdeme všechny podstatné události II. světové války. Skvělá režie, zvuk, herci.. není co vytknout. Pro mě osobně nejlepší filmové dílo z vojenského prostředí všech dob. Tady je 5 hvězdiček málo:-)