Recenze (196)
Black Panther: Wakanda nechť žije (2022)
Je hrozně těžký natočit Black Panthera bez Black Panthera, ale tady se to povedlo…a moc! 85% A PS: Ta hudba!…Ta mě hodně bavila!
Legendy zločinu (2015)
Viděno podruhé a musím říct, že se mi to líbilo snad víc než před těmi třemi lety. Excelentní výkon Toma Hardyho. 90%
Muž, který poznal nekonečno (2015)
Moc milý film se silným životním příběhem. 95%
Kráska a zvíře (2017)
Kouzelné!!! 100%
Víno nás spojuje (2017)
Čisté, jednoduché, krásné....85% PS: Doporučuji sledovat pouze se sklenkou vína v ruce. :)
Wind River (2017)
V podstatě jednoduchý, až trochu béčkový příběh (tedy pokud člověk vypustí, že se skutečně stal), který je ale excelentně natočený. Skvěle obsazené, geniálně jednoduché, smutné, mrazivé,....dlouho jsem si z kina neodnášela tak silný pocit z filmu! 100%
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Ja jsem tak trochu proti tem novym dotacenym dilum, pro me ma Star Wars zkratka sest dilu a zbytek uz je takova komercni omacka kolem. Nicmene nikdy mi to neda a stejne se na nový díl podivam a za ten epochalni konec si Rogue One nakonec ty ctyri hvezdy zaslouzi. Doslova me to zvedlo z gauce. :) 85%
Love Story (1970)
Love Story jsem viděla už hodně dávno a nějak jsem ho úplně vypustila. Ale teď jsem na něj zase narazila a musím říct, že je pořád strašně krásnej a úžasnej!!!! Nevyrostla jsem z něj....100%
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
Baby Groot boží, ale jinak hodně průměrná podívaná....až moc prvoplánových vtipů!
Sedmilhářky (2017) (seriál)
Za mě naprosto geniální seriálový počin! 100%