Recenze (129)
127 hodin (2010)
Úplne brutálne ty kks všetko som prežíval s ním. Výborne poňatie reality filmom.
Zpívání v dešti (1952)
Ako príbeh a ústredná pieseň výborné to áno, ale bolo tam taaaaak veľa dlhých až zbytočne predlhých scén, že som sa nudil a iba prečkával na ďalšiu scénu. Bože a hlavne to otravné stepovanie keby tam poskracovali tak by to bolo ešte lepšie.
Noe (2014)
Ty kks prvých 90% filmu ma tak vytáčalo ako nič boha, toľko drístov som ani v mikroekonomike nevidel asi a skoro celý film som od nervov kričal na postavy "čo ti jebe? ty si kokot, do piče ty si za kokota!" ... ako všetkých by som tam prefackal rad za radom a šli by do piče .... pri toľkých hadoch v arche by som sa vyjebal asi na to a šiel by som si to hodiť rovno dakde z koruny stromu ale našťastie tam nerobili neplechu tie zverince. No nakoniec ma potešili tým ako to ukončili lebo keby to spravili inak tak by ma riadne nasrali to by som dal rovno sračku takto to malo aspoň ako taký zmysel pozerať. Samozrejme Emma Watson to tam zachraňovala ako mohla, aspoň niekto.
Gnomeo & Julie (2011)
Bože tá reklama na kosačku vyhrala :D asi len za to sú tri hviezdičky navyše :D ... ale nie, výborné to bolo celé, vtipné, milé, obľúbil som si postavy a trafili môj humor :D
Stejná srdce (2014) (TV film)
Ach jaj tá promiskuita mi tam dosť vadila, dlho dlho som chcel dať iba 2* ale prehovor julie roberts o tom aká je vláda slepá voči epidémii len preto, že sa šíri v homosexuálnom prostredí a pár iných situácií to pozmenili. Námet skvelý ale spracovanie tomu dosť uberalo. Možno keby to bolo trošku inak tak sa mi to páči, ale tie orgie na začiatku a až príliš detailné vyobrazenie sexuálneho života gaya mi prekážalo, navyše tam bolo veľa hluchých miest, pri ktorých som si hovoril, že načo tam táto scéna vôbec je a nudil som sa.
Bridget Jonesová - S rozumem v koncích (2004)
Dosť to bolo spravené tak suchársky, veľa zábavných scén nebol tak nejak vypichnutých úplne že správne asi. Páčilo sa mi to ale aj tak mi tam čosi chýbalo. Avšak musím uznať, že hudba v celom filme bola vyberaná totálne perfektne, každý jeden zvukový podmaz sa mi páčil, čo značne pridalo na kvalite, a samozrejme Renée znovu odohrala svoju rolu výborne.
Nebe existuje (2014)
Krásny námet na príbeh no spracovanie bolo dosť také nemastné neslané až na pár perfektných replík, pri ktorých bol človek v nemom úžase a tiekli mu slzy. Viem si ich tam predstaviť oveľa viac a hlavne tá posledná kázeň, alebo ako to nazvať, nebola až taká dobrá čo ma sklamalo trošku.
Hokus pokus (1993)
Perfektné, jednoducho úplne skvelé pre deti. Mne ako decku sa to vždy mega páčilo, a teraz aj ako 21-ročnému capovi sa to páčilo znova a vrátilo ma to do detských bezstarostných čias aspoň na tú hoďku a pol. Zábava, napätie, super prostredie, atmosféra nabitá všetkým čo je treba. Jasné, že nezrovnalosti v rôznych logických záležitostiach tam sú ale mne osobne to neprekáža ani najmenej lebo je to pre deti, ktoré také veci nevnímajú. Niektoré hlášky ma teda skutočne dostali ako napríklad "páčia sa mu to tvoje kravy" :D a preto jednoznačne hodnotím film bez ostychu na 5*.
Godzilla (2014)
No dosť sklamanie akože. Godzila ako správkyňa prírody, ochranca ľudstva a rovnováhy v prirodzenom priebehu existencie? navyše ten trápny modrý lúč z huby koho napadol preboha? ... Ako efekty super ale to asi tak všetko. Mohli to aj lepšie vymyslieť veď to malo taký potenciál, škoda no.
Pravá blondýnka 3 (2009)
Z toľkého afektovania a ružovej farby vo filme som sa skoro pogrcal, hoci pripúšťam, že malým dievčatkám sa táto "komédia" o blonďatých právom prešpikovaných holkách môže páčiť.