Recenze (173)
Saxána a Lexikon kouzel (2011)
Myslím, že pokud by se vynechaly ty "skvělé" počítačové efekty a bylo to čistě hrané, tak to mohl být alespoň průměrný pohádkový film. Proto dvě hvězdy.
Movie Star Bios (2010) (seriál)
Dle mého názoru jsou tyto krátké biografie někdy mnohem lepší než sáhodlouhý dokument. Je zde řečeno všechno důležité, stručně a bez zbytečného protahování. Pro přehled to stačí.
Smrtelné zlo 2 (1987)
Řekla bych, že popis je velmi zavádějící. Již v prvních minutách mi začalo docházet, že dvojka pokračováním opravdu nebude (maximálně jména zůstala stejná jako v prvním díle). Přidání komediálních prvků Evil dead 2 jen prospělo (SPOILER! scény s později amputovanou rukou, jelenem na zdi a řehtajícím se nábytkem..a mohla bych jmenovat dál a dál :D), i když s blížícím se koncem už to nebylo ono. Ale i tak jsem spokojená.
Gopher Broke (2004)
Jak se říká: Kdo dřív přijde, ten dřív mele..
Klíče od pevnosti Boyard (1990) (pořad)
Co dodat, oblíbená zábava mého mládí. :-)
Nula (2010)
V Zero jsou bohužel vidět všechny negativní vlatnostni lidí včetně té snad nejhorší: předsudků. Příběh zde měl šťastný konec, ale ne vždy tomu ve skutečném životě tak bývá.. Co se týče animace - ta mě opět uchvátila a výběrem woodoo panenek se režisér trefil přímo do mého gusta. Chci více krátkých filmů od Christophera Kezelose!
The Talisman (2008)
Kdyby to bylo trochu lépe propracované, tak by z toho možná byl i fajn celovečerák. :-)
Within the Woods (1978)
Kvalita, ve které jsem měla možnost tento horor vidět, byla horší, ale i přesto musím vyzdvihnout hudbu a ocenit fakt, že Within the Woods byl, jak jsem se dočetla, natočen za jediný víkend s přáteli.
Zle, matičko, zle, Schwarzenberci zde! (2009) (TV film)
Velmi průměrný dokument, který měl za úkol zachytit život Karla Schwarzenberga. Některé části bych úplně vystřihla, jelikož to, jak nízký nájem platil pan básník Jirous u Schwarzenbergů, mi nepřišlo vůbec podstatné, akorát na mě působil dojmem, že za každou cenu musel ukázat, jak jsou ti Schwarzenberci štědří. Rozklepaná kamera na výsledném dojmu také moc nepřidala..
Plechový panáček (1988)
Bohužel jeden z krátkých filmů, který se mi od Pixaru příliš nelíbil. Nápad dobrý, ale to zpracování už je horší (vím, že byla animace v začátcích, ale před Tin Toy měl Pixar dle mého názoru lepší věci). A to mimčo je naprosto děsivé. :-(