Oblíbené filmy (9)
Fantomas (1964)
Senzační prázdniny (1967)
Jo (1971)
Jeden z mých posledních "znovuobjevených" filmů s Louisem, u kterého jsem se výtečně bavil, i dabing Jiřího Císlera mi docela seděl, určitě lépe než Jiří Krampol v ostatních kouscích.Povedená zápletka, děj má šťávu a známé tváře. Škoda až na ten konec, držel jsem palce Brisbardovi aby tu mrtvolu u něj nenašli.... Pro zajímavost - Angličan který se svojí manželkou chce koupit dům (a připlatit za zbourání altánu :-)) je Ferdy Mayne, který se objevil i v Jakubiskově seriálu Teta. Mimochodem, vypadá to, že verze s dabingem F.Filipovského se neztratila.... http://www.youtube.com/watch?v=1EpEHXtaX2A
Vánoční prázdniny (1989)
Stromeček, sníh, smažený kapr, koledy a Chevy Chase - to jsou pravé Vánoce....
Andělé všehomíra (2000)
Film, který byl pro mě počátkem zájmu o islandskou kinematografii (nepočítám-li jednu Fridrikssonových prvotin Skytturnar z roku 1987). Neuvěřitelně silný a citlivý příběh, s naprosto uvěřitelnými hereckými výkony, depresivní atmosféra se světlými záblesky okamžiků naděje a tragickými konci. To vše je povýšeno hudbou fantastických Sigur Rós. Tohle je Island. Varování: nepouštějte si soundtrack při řízení motorového vozidla, vím co říkám...