Recenze (7)
Temný rytíř povstal (2012)
Pekna prace pane Nolane.Dekujeme
Smrt panen (1999)
jedinecna a sexy Kirsten Dunst a zajimavej pribeh.
Pařba v Bangkoku (2011)
jak tady už padlo několikrát a budu se opakovat,scénárista neměl moc velkou práci s vypracováním děje.Nicméně zábava dobrá na pobavení dobrej fil,Můžu doporučit.Doufám,že když vyjde třetí díl tak si s tím dají trošku víc práce.:-))))))))
Titanic II (2010)
Producent(firma) tohoto filmu má zřejmě hodně peněz.Nejhorší film roku.
Dva a půl chlapa (2003) (seriál)
kompletně celé trio hlavních protagonistů je dobře sestrojené.Jen bych rad vypíchnul malé mínus a to je děj. Když se podíváte několik náhodně spustěných dílů z náhodných sérií tak je to vlastně jedno.Jediné v čem je rozdíl,že chlapec roste.
Přátelé (1994) (seriál)
Viděl sem tento seriál asi 4 (všech 10 sérií) a má to všechno co má mít správný seriál.Vtip,zápletky, osobitost,návaznost,celebrity a takhle bych mohl pokračovat dlouho.Bez tohoto seriálu by moje filmotéka nemohla existovat.
Neznámý (2011)
Stále tomu Liamovi něco berou,ale nicméně to vždy stojí za to.Zajímavý příběh,má to nápaditost, akce střídá reakce.Aby to nebyl náš další Bourne. Liame jen tak dále,těším se na takový další kousek .