Recenze (137)
Warcraft: První střet (2016)
Hodnocení nikoli objektivní, spíše zaujaté, s velkou špetkou nostalgie a radosti z prastarého herního světa.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Kašlu na to, že se nejedná o pětihvězdičkový film, tohle jsou prostě Hvězdné války a jsou zpět.
22 Jump Street (2014)
Stejné jako 21...to není negativum, nýbrž pochvala.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Chytře hloupé. Hloupě chytré. A zábavné. Vyberte si.
Labyrint (2015) (seriál)
Na české poměry lehký nadprůměr. Njevíc mě potěšilo, že to konec nepokazil, spíše naopak, tak nějak to všechno do sebe zapadlo. Zkrátit o dva díly a ubrat vedlejších zbytečných linek. Pak by byla spokojenost větší.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Bohužel už "jen" kvalitní fantasy...
Strážci Galaxie (2014)
Nejdřív nic a potom víc.
Interstellar (2014)
Vynikající postupná gradace, Zimmerovsky úderná, ústící až do vzduchoprázdného univerza. Pokud tam byly fyzikální logické lapsy, tak mi nevadily, protože jsem je nezaznamenal...nejsem přece profesor Brand.
Grandhotel Budapešť (2014)
Vtipně, řemeslně a přitom nudně. To není jen tak.
Zmizelá (2014)
Jak jsem poznal vaši amazingamy.com.