Recenze (202)
San Andreas (2015)
Block Buster se vším všudy, ale jo, mně se to líbilo
Ghoul (2015)
Dobrý, ale vadí mi tam ta dvojjazyčnost. A vlastně jsem se ani tak moc nebál, nevím proč. Ale fandím Jaklovi
Šéfkuchař na grilu (2014)
Pořád jsem čekal, kdy se to pokazí a vono nic :-D takže 4/5
Comeback (2008) (seriál)
Pro mě naprosto oddych
Orel Deváté legie (2011)
Moc mě to nezaujalo
Gangster Ka (2015)
Dobrá česká gangsterka, skvěle jsem se bavil.
Hra (1997)
Skvělý film, výborný herecký výkon. 90 %
Pro pár dolarů navíc (1965)
Jedna z nejlepších kovbojek s C. Eastwoodem. 90 %
Nezlomný (2014)
Dávám 4/5, ale souhlasím s průměrem 70 %. Film zajímavý, ale chyběl mi tam nějaký ten správný kousek do té skládačky...
Ex Machina (2014)
Někde na pomezí 3 a 4 hvězd = za mě 70 %. Myslím, že si film nechává otevřená dvířka pro dvojku, která bude / nebude dle výsledků návštěvnosti...