Oblíbené filmy (10)
Temný rytíř (2008)
Nenapravitelný (1975)
Geniální komedie, střeštěná, svižná a s géniem v hlavní roli.
Muž z Acapulca (1973)
Tělo mého nepřítele (1976)
Ani nevím proč, ale jeden z mých nejoblíbenějších filmů mistra Belmonda.
Forrest Gump (1994)
Klub rváčů (1999)
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Kmotr II (1974)
John Wick (2014)
Taky po stoprvé stejná písnička suprmachr proti všem, ale tady jde opravdu o kultovní záležitost. Keanu je skvělej, Nyqvist je skvělej, ostatní jsou velmi dobří, Alfiho jsem nenáviděl od první vteřiny a drobek u klubu mě pobavil nejlíp za tenhle rok. Výprava a kamera je také skvělá. Chapu že to se to nenosí, ale pro mne film roku 2014. Baba Jaga
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Nejlepší film 2015, i když to připomíná Hobit cesta tam a zase zpátky bez draka, tak na jejich obranu: stihnou to za jeden film, nenudí ani sekundu a kdybych chtěl věřit takovému světu, po dlouhé době jsem ani nehledal nelogičnosti ve filmu. A to se mi už hodně dlouho nestalo. Prostě oddychovka, která to natřela všem ostatním, co se snaží bejt o něčem.