Recenze (42)
V lepší společnosti (2010)
Film s atmosférou, která mě totálně pohltila. Je úplně jedno, jestli scénář vznikl podle skutečné události, pro mne to bylo působivé zpracování příběhu nejen jednoho psychicky narušeného člověka, ale i prostředí, ve kterém vyrůstal. To, že občas si člověk musel něco domyslet, protože nedostal vše na podnose, považuji za velké plus filmu. A nevadí mi, že obě hlavní postavy se někdy chovají neočekávaně a zejména role Kirsten Dunst připomíná můru letoucí do ohně. Vůbec se nedivím, že Ryan Gosling považuje film za temný a nechce se ke své roli vracet, hrát přesvědčivě takového psychopata a neodnést to psychicky, muselo být hodně náročné.
Šílenci z Manhattanu (2007) (seriál)
Jediný seriál, u kterého mě bavila nejen druhá, ale i všechny následující řady...stylové a přitom silné.
50/50 (2011)
Vydržte pomalejší první polovinu, největší emocionální pecky přijdou, když je nejhůř...
Kravaťáci (2011) (seriál)
Inteligentní zábava, kdy divák spolu s Mikem Rossem postupně přistoupí i na to, že někdy není nejlepším řešení s lidmi jenom jednoduše soucítit, ale pochopit problém a najít férové řešení.
Jak vycvičit draka (2010)
Milý film, ale asi už nejsem ta správná věková skupina :-).
Sherlock - Unaired Pilot (2010) (TV film)
Jde o syrovější, méně technicky dokonalou, ale nějak uvěřitelnější verzi později natočené oficiální Study in Pink. Sherlock je tu lidštější a ve vyvrcholení příběhu se scénáristi nepředvádějí, co dokážou vymyslet - a vy to přitom vezmete s povděkem...Oficiální verze je výborná, ale tahle je komornější a má něco do sebe.
Nedotknutelní (2011)
Nuda. Co do hloubky emocí ani po kotníky nesahá filmu Skafandr a motýl a co do komedie se nevyrovná třeba Kursu negativního myšlení.
Andělský podíl (2012)
Už dlouho jsem se tak u filmu nezasmála a je mi jedno, jestli tam ty sociální problémy měly být nebo ne. Pro to, aby si člověk film užil, musí přijmout, že skutečnost občas přejde do absurdna a že na konci bude happy end - ať už to pro někoho znamená vysněnou budoucnost nebo pro jiné blažené setrvání v životě, co znají. Ale ty dialogy, ty za to stojí!
Sledování (1998)
Nolan je mistr atmosféry. Ještě teď mi v hlavě běží, jestli se ten pravý trik dal v té záplavě lží nějak předvídat. Silný film.
Doodlebug (1997)
Vtipná pointa, která celkem nezáživné dvě minuty staví do úplně jiného světla.