Recenze (83)
Komando (1985)
No dobře... dle soudobých měřítek bych takto nehodnotil... ovšem když si vzpomenu, kolikrát sem sjel tu VHSku... prostě klasa.
New Amsterdam (2008) (seriál)
No, tohle by si jistě zasloužilo ještě pár dílů - velká škoda... to mi neříkejte, že v tom nebyl potenciál...
Útěk z vězení (2005) (seriál)
Prvních 12 dílů 100%, zbytek przňon brak...
Zvrácený (2002)
Hodně silné pokoukání...
Správci osudu (2011)
No tak nevím, ani pořádnej romanťák ani sci-fi ani thriller. Čekal jsem víc. Něco mezi 2* a 3*, ale musel jsem to koukat nadvakrát, protože jsem u toho usnul (až tak mě nezajímalo, jak to dopadne), takže nakonec 2*.
Zločin (2011) (seriál)
Velmi dobrá první sezóna (děj, scénář, herecké výkony, celková atmosféra) a příslib nadějného pokračování, tak uvidíme... Seriál skončil, vůbec to nebylo zlé. Velmi dobrá "kriminálka" pro ty, kterým až tak moc nesedí všichni nažehlení a navonění detektivové z různých CSI. Celé to působí tak nějak... opravdově. Navíc ústřední dvojice (Holder a Linden), to je fakt paráda, na další díly jsem se těšil hlavně kvůli nim.
Stalo se (2008)
No dobře, šestý smysl se opět nekonal, ale i tak mi to přišlo lepší než zdejší hodnocení....
Šestý smysl (1999)
100%
Zdrojový kód (2011)
Co dostaneme, když vezmeme dobré nápady např. z Osudového doteku, Donniho Darka, Deja Vu nebo Na hromnice o den více (ano, na tyhle všechny filmy jsem si při sledování Zdrojového kódu vzpomněl) a naroubujeme je na celkem jednoduchý a banální příběh? Kupodivu velmi koukatelný počin, který mystery/sci-fi fandu určitě neurazí. Navíc mi připadá, že Jake herecky roste... jen tak dál.
Párování (2000) (seriál)
3* seriál, 5* Jeff Murdock - po odchodu této postavy to dost ztratí šťávu. Ale rozhodně dobrý a vtipný britkom.