Poslední recenze (8)
Hřbitov domácích zvířátek (1989)
Klasika, ktorá Vás vtiahne do deja a drží si Vás počas celého deja, mám rád filmu tohto typu. Neustále čakanie na to čo bude ďalej, kam nás zavedie starý pán a aký príbeh so sebou prinesie.
Pach krve 6: Krvavý hotel (2014)
Musím uznať, že tento diel bol v celku fajn, pekné ženy, kopa sexu, naši degener-chlapci a lázne v horách. Rozhodne lepšie ako predchadzajúci diel ale aj tak sa to ani zďaleka nechytá na prvú časť, ktorá mala všetko. To, že nám bolo zlo ukázané ihneď stratilo čaro žánru horor a tým pádom body dole.
Annabelle (2014)
Dej tohoto filmu je celý zle, režisér asi zle pochopil význam samotnej bábiky a venoval pozornosť všetkému démonickému čo poznáme ale bábika zostala nevinná. Pôvodný príbeh o tejto bábike bol zaujímavejší a pravdu povediac čakal som od filmu viacej, strach žiadny, napätie minimálne, škoda že sa toho neujal Pán režisér Wan. Je to proste jedno veľké sklamanie.
Poslední deníček (12)
:D
...