Recenze (132)
Orange Is the New Black - Série 3 (2015) (série)
Ty tousty s Normou mě dohnaly k slzám. :D
Občan Havel (2007)
Totální havloidní sračka, která se leda líbí ovečkám z Milion chvilek.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Zkurvený hipisáci.
Rapl - Série 2 (2019) (série)
Velký odečet za multikulturalismus v některých dílech. Dvě hvězdičky za poslední díl.
Rapl - Kebab Aleppo (2019) (epizoda)
Nechutná propaganda. Škoda těch koncesionářských poplatků.
Mimi šéf (2017)
Miluji infantilismus.
Lynč - Vítejte v Buchnově (2018) (epizoda)
Zajímavé tak pro pražskou havloidní kavárnu a neziskovky. Nedá se to srovnávat s Labyrintem, který měl grádu. Jednu hvězdu za zajímavé prostředí pro natáčení.
Suomen Marsalkka (2012)
Nevadí mi muži v černém, ale toto? Odpad, takhle zkurvit historii.
DVTV (2014) (pořad)
Divím se, že Sorosova sračka má vysoké hodnocení na ČSFD. DVTV je sponzorovaný Sorosovým Fondem, nebrat. Je to zkurvená manipulace.
Kauzy Jaromíra Soukupa (2017) (pořad)
Ti co dávají odpad jsou zkurvení levičáci, za mě tedy velké plus, když uvádí v pravou míru fakta.