Recenze (350)
Saw 3D (2010)
Úprimne povedané, čakal som viac - zvášť naplnenie prísľubu režiséra a rozuzlení. Bolo, ale také slabé, že som ostal sklamaný. Aj tak ma prekvapilo, že to dokázali natiahnuť na 7 filmov so slušnými zápletkami a napätím. Len túto poslednú časť mohli oveľa lepšie spracovať...
Saw (2003)
SAW... Originálne, napínavé, a tak - musím použiť oximoron - brutálna-nádherná zápletka... Kamera a grafika - na výbornú čo kompenzuje trošku slabší scénar. Záver ma doslova šokoval, keď ten pán zvaný Jig-Saw vstal z kaluže krvi... Good idea! - len trošku brutálna...
Jeepers Creepers 2 (2003)
Chcel som dať len dve hviezdy, lenže - tá scéna ako netvor so sebou pláca o zem v poli - nomohol som sa prestať smiať + pesnička Jeepers Creepers + grafické spracovanie... Nemôžem si pomôcť, ale ako horor mi to neprišlo, ale budiš.
Letopisy Narnie: Plavba Jitřního poutníka (2010)
Škoda, že sa režisér odklonil od knižnej predlohy. Prekážalo mi aj herecké obsadenie, ktoré je prislabé na stvárnenie myšlienky, ktorú tento film mal - bohužiaľ - len mal priniesť... Narniu aj C. S Lewisa mám rád, ale viac ako *** dať nemôžem...
Trestná lavice (2005)
Komédia, pri ktorej sa človek pobaví. Smiech ide ruka v ruke s akciou. Živý strih dodáva úplne iný drive na aký som zvyknutý v Sandlarových komédiach. Hlášky ako: "pitomej vidlák" a zopár podobných, tiež scéna, keď vymenili dozorcom testosterón za estrogén :-))) ma nútili zdvihnúť hodnotenie. Mne sa to veľmi páčilo...
Eurotrip (2004)
Možno priveľa hviezd ale... ja som sa fakt skvele bavil... Jednoducho povedané bláznivá cestovateľská komédia - ach, tí anglickí fans :-))) Škoda len, že opäť zhovadili Slovensko a Bratislavu.
Hlavně nezávazně (2011)
Nič nové pod slnkom! Tuctová americká "komédia" - komediálny prvok som akosi postrádal... Dosť suché a neoriginálne - aspoň, že vymenili garde, pri ktorom sa Kutcher dožadoval vzťahu... ktorý napokon v závere aj získa - po tomto závere som skoro dostal cukrovku...
Gilmorova děvčata (2000) (seriál)
Aj ja chcem taký vzťah s mamou :-))) Pohodovka a navyše vtipná... Chvíľami ma príklad Rory donútil viac študovať... :-)
Rychle a zběsile 5 (2011)
Tak toto mi zobralo dych... Po Tokijskej jazde a FF 4 som začal byť skeptický... ale... Soudtrack mi doteraz hrá v aute... Kvalitná akcia, napätie, vášeň, krásne ženy a autá a samozrejme Vin Diesel pre mňa robia tento film skutočne rýchlym a zbesilým... Ozaj podarené!
Šifra mistra Leonarda (2006)
Prekvapivo nežiariaci Hanks. Pre tých čo čítali knihu bude toto spracovanie len priemerné. Akosi sa vytratilo to tajomno a mrazivé napätie zo stránok knihy.