Recenze (998)
Purpurová růže z Káhiry (1985)
Skvělý námět, skvělá hudba, skvělý Daniels.
Městský lovec (1993)
Opravdu šílená komedie.
Swordsman 2 (1992)
Skvělá prvotní půlhodinka, ale pak už to jde z kopce.
Noc s nabroušenou břitvou (2003)
Nebýt konce, je to za 4*.
Doom (2005)
Prvních 20 minut je slušných a chvíli to i vypadá, že by mohlo jít o dobrý film. Jakmile se ale spustí akce, jde všechno do háje. Největší průšvih filmu je v tom, že se snaží přesně okopírovat hru Doom 3, což se mu i daří. Háček je v tom, že už samotná hra není dobrá, takže film nakonec dopadl tak, jak musel. Takže jedinými klady filmu jsou nakonec pouze The Rock, FPS scéna, závěrečné titulky a taky fakt, že film není mládeži přístupný.
Malé dohazovačky (1995)
Nejlepší "olsenovka".
Oliver Twist (2005)
Pro mě osobně velké překvapení. Před shlédnutím filmu jsem o Oliveru Twistovi nevěděl nic.
Distrikt! (2004)
Zajímavá animace a skvělá hudba nezakryje strašný příběh a ploché postavy.
Legendy z Dogtownu (2005)
Úžasný sportovní film se skvělým příběhem.
Ropáci (1988) (studentský film)
Mám moc rád pseudodokumenty. "Mládě a dýchání" je nezapomenutelné!