Oblíbené seriály (6)
Podfukáři (2004)
Odložené případy (2003)
Útěk z vězení (2005)
Po tom co jsem celý seriál shlédnul znova, musím změnit názor. Seriál nemá ve svém oboru konkurenta. Jednu hvězdu strhávám za třetí sérii, která byla opravdu ze všech nejslabší. Takže 4*
Okresní přebor (2010)
Bezkonkurenční seriál ve svém oboru. Obsazení dokonalé. Herci své role zvládají na výbornou, ale hlavně je vidět, že je to baví. Super humor. Jednoznačně 5* není co dodat.
Dr. House (2004)
Teorie velkého třesku (2007)
Penny? Penny? Penny? - Sheldon, co dodat . Některé díly slabší, ale jinak super oddychovka, jeden z nej sitcomů.