Poslední recenze (11)
Muž z oceli (2013)
Prva polovica vynikajuca, druha ma sklamala. Namiesto efektov mohol reziser a scenarista viac rozvijat charaktery postav.
Prokletý ostrov (2010)
Cely film mi pripada ako plagiat A Beautiful Mind, presne podla rovnakej sablony.
Rocky V (1990)
Nepodarok, najslabsi film z celej serie. Prvy pokus o dostojny zaver sa Stallonemu nepodaril. Absolutne zly vykon Tommyho Morrisona, chyba tu klasicky Rockyho trenink a oproti ostatnym filmom zo serie zavereny suboj je nuda, nuda a este raz nuda. Filmova hudba sa tiez nepodarila.