Poslední recenze (97)
Nezanechat stopy (2021)
Tak na prvotinu režiséra to sice nemá ,ale po psychické stránce tak pořádnej nářez. Jen si říkám , "Bože , v jakejch sračkách jsme to žili" , kde i termín "rakoviny duše" je slabá metafora pro ten systém.Zajímavé je,vidět vedle sebe jednu nespravedlnost 25 lat niewinności (2020) a druhou systémově zdokonalenou. P.S: Toho pomrkávání na diváka v podobě Beksinského obrazu v kanclu advokáta , jsem si stihnul všimnout.
Johnny (2022)
Tak za Dawida 5*,to je prostě nevídanej jev.Ale film jako celek je hodně slabej. Neustále otravná hudba jak ve videoklipu nebo českejch filmech , střih naprosto nesmyslenej, dovysvětlování někde zase vývoj naprosto chybí. Takže bohužel , těšil jsem se moc ,ale nakonec docela zklamání. P.S: Hodnoťme prosím na CSFD filmy nikoliv události ,které představují. P.S: Na Dawidův nadživotní výkon v Chce się żyć (2013) to prostě nemá ani omylem .Ale jeho vina to rozhodně není.
Oppenheimer (2023)
No ... pro diváky neznalé historických reálií této causy, to bude velkej ořech a to byl i pro mně a to mám dost nastudováno.Tempo zběsilé, ale o projektu Manhattan se dozvíte minimum, to raději doporučím mnohem podrobnější: Fat Man and Little Boy (1989) . Emoce tam jsou ,ale takové divně vyjádřené , zastřené. No, možná stejně jako život Oppiho. Celkově takové lepší 3,5* ,ale jinak se nám nějak Nolan začíná ztrácet v obsahu a vynikat formou ... P.S: To PR ,že Nolan nepoužívá žádné CGI efekty je hezké ,ale tak to jako tu Zemi zapálil a ty efekty při bdění/snění Oppiho dělal asi svítícíma provázkama ?