Recenze (91)
Slavné dny (2010) (pořad)
Za Pavla 4, ale jinak 3. Obcas jsou fakta zkreslena, ale klobouk dolu, co daji dohromady pri tydenni periodicite.
Definice lásky (2012) (TV film)
Ted uz si jenom prat, abychom takhle nedopadli........
Tísňová linka (2013)
Davam 4 z 5, protoze poslednich 10 minut je k placi.
Než si pro nás přijde (2007)
Typický bručák Jacka Nicolsona a šibalský úsměv Morgana Freemana. Dvě esa, která se dokážou na jednom place netlouct a přitom splodit úžasný zážitek. Téma je silné a přitom je podáno lehce s jemným přizvukem. Film je to skvělý a díky bohu, že nemůže být pokračování.
Smrtonosná past: Opět v akci (2013)
spatny, moc spatny......jediny co zbylo z predchozich dilu je Willis a jinak nic. Kdyz jsem film shledl poprve, tak to bylo za dve hvezdy. Ale po druhem shlednuti, abych byl spravedlivy k predchozim filmum, jen jedna.
Dračí doupě 3 - Kniha děsivé temnoty (2012) (TV film)
Dal jsem tomu 15 minut. Do smrti budu litovat.
Hrubeš a Mareš Reloaded (2009)
To je zase uchylarna................ale dobra :-D
Hitchcock (2012)
čekal jsem víc než mi bylo naservírováno.
Hitlerovi muži (1996) (seriál)
Odmyslele nekolik nepresnosti, ktere nejsou pro pribeh a hlavne pro vzkaz podstatne a dostavame velmi zdarile dilo. Hlavni je myslenka, ktera je nam velmi dobre predavana. Ukazuje se nam, jak vlastne podprumerni lide se sesli a vytvorili neco, na co si musme dat pozor, pripominat si to, aby se podobna vec neopakovala. Napisu to jeste jednou: nejde o data, ale o pochopeni, proc a jak to ti lide mohli delat.
Máme rádi velryby (2012)
Prislo mi to jako agitacka od Greenpace.....coz by bylo v poradku, kdyby to nekde uvedli do popisku. Dej predvidatelny. Vsudypritomna americka najivita s optimismem me moc nenadchnuly. Vsazel jsem na neco, co me vtahne do deje. Stalo se, ale az na konci a byl to ledoborec(Rusky) o ktery vlastne ani neslo........so o velkou rybu. Diky ledoborci davam 3 hvezdy. Jinak za 2