Recenze (157)
Kancl - Sbohem, Michaele (2011) (epizoda)
Pri tomto dieli sa mi troška spotili oči...
Světová válka Z (2013)
Celkom zaujímavý zombie film, ktorý má však pramálo spoločné s geniálnou knižnou predlohou Maxa Brooksa (ak vás napadla spojitosť medzi ním a Melom Brooksom, áno je to jeho syn).
Takoví normální zabijáci (1994)
Pre mňa nepozerateľný film...
I kveld med Ylvis (2011) (pořad)
Táto dvojka fakt nemá obdobu, tak vtipní, talentovaní a krásni bratia, nemôžete ich nemilovať (hlavne Bård je neskutočné zlatíčko...)
Jackass: Film (2002)
Banda debilov :D
Jízda na střele (2004)
Podľa mňa podarená jazda :)
Nesmrtelní - Fejs (2010) (epizoda)
Na to, že je to slovenské, to na mňa spravilo celkom dojem. I keď by som tomu mohla vytknúť veľa vecí :)
Pozemšťané (2005)
Dokumentu by sa dalo veľa vytknút po viacerých stránkach, ale ak mám hodnotiť subjektívny pocit z toho celého, tak dávam 5*. Problém je samozrejme v realite omnoho zložitejší, nedá sa zjednodušiť na pouhé "Staň sa vegánom.".Ak však prehodnotíte aspoň v niečom svoj vzťah a pohľad na zvieratá, tak dokument splnil účel. Zmena je nutná.
Ničivá hrozba (2004)
Na zasmiatie dobré :D
Jízda švárů (2014)
Pozerali sme ten istý film? Ja som sa náhodou bavila kráľovsky, parádna oddychovka ako má byť :)