Oblíbené filmy (10)
Sedm (1995)
Avatar (2009)
Statečné srdce (1995)
Gladiátor (2000)
Já, robot (2004)
Predátor (1987)
Hra (1997)
Město (2010)
Velký dar (2017)
Po vleklé, úmorné kupě předražených sraček z komiksů, debilit na 90 pokračování u kterých si už nejste jisti, zda nesledujete seriál z Venezuely, přichází skvěle natočený film, který udrží diváka sledovat až do konce. Má to vše. Příběh, emoce, vtip, suprovou Marry, hnusnou realitu a jednu seschlou povýšenou frigidní kundu. Za mě sehr gut.