Recenze (31)
Hodiny (2002)
Pseudointelektualni blbost.
Battle Royale II: Requiem (2003)
2* za zaverecne titulky
Medvědí bratři (2003)
Lepší než Ice Age, rozhodně.
Vítězové a poražení (1999)
Celkem dobry film, ale nejhorsi s Al Pacinem, ktery jsem videl. Snimek jen pro uzke publikum, coz nemuzu pocitat za az tak velke minus... ale i tak ... kdo se nezajima o americky fotbal, se bude prvni dve hodiny silene nudit, jako ja.
Jason X (2001)
Lepsi nez Pulp Fiction a 8 Mile dohromady :P
Cypher (2002)
Musim se priznat ze cast pointy jsem pochopil taktez na zacatku, ale ... co bylo na tom disku? Vi to nekdo? Zvlastni film.
Tanec s vlky (1990)
Chtel bych podotknout, ze jsem videl pouze director's cut, tedy 4 hodinovou verzi a u filmu jsem se ani vterinu nenudil. Dokonale, velkolepe, uchvatne dilo. 6*
Kameňák (2003)
Kdybych to videl v kine, pozadoval bych zpet vstupne... :) ... jak muzou vubec davat takovouto sracku v kine???
Electric Dragon 80.000 V (2001)
Cernobily snimek odehravajici se v Tokyu vypravi o mladem chlapci, ktery po zasazeni elektrickym proudem ventiluje svuj hnev elektrickymi vyboji ze svych pesti... experiment, ktery i navzdory sve delce 50 minut prijde hrozne nudny. A to nemluve o prisernych dialozich (ktere jsou v celem filmu asi 2 a to ve stylu: "Tys mi ukradl jesterku." - "Ano, ja ti ukradl jesterku.")
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Jeden z nejvice precenovanych snimku, ktery si snad ani nezaslouzi byt v TOP200. Kdyby byl o 70 minut kratsi, byla by to mozna koukatelna zabava, takhle az na par dobrych vtipu strasna nuda...