Recenze (11)
Ďáblův dvojník (2011)
:-( proč mluví anglicky???
Prosperovy knihy (1991)
sice jsem dal za 3! .... ale ..... tohle buď může být za 5 (geniální kousek!) a nebo totální odpad !!!! nic mezitím se najít asi ani nedá. Tak tedy dá! = proto volím kompromis = 3!
Pod kontrolou (2008)
Taťka je tam vidět a cítit. Pro mě perfektní! Konec Lynch nářez! Muzika výborná! Možná jsem tam zahlédl i něco z Takový Normální Zabijáci..... Každopádně se už teď těším na její další kousek...
Where God Left His Shoes (2007)
***** 5 hvězd .... naprosto zasloužených.
Desátý kruh (2008) (TV film)
Překvapení na konec? Ano! I když je od začátku jasné že nic není tak jak se zdá, tak konečné rozuzlení je opravdu výborné. Velmi svižné tempo - film nemá ani 90 min, což je na dnešní dobu až neuvěřitelné! Slušné herecké výkony a dějová linie zcela odpovídá označení Thriller/Drama. Můžu jen doporučit!
Admirál (2008)
Na "Rusko" .... jednoznačně za 5!
Neoneun nae unmyeong (2005)
kdyby to nebylo tak dlouhé a rozvláčné, dal bych i za 4.
Haru no yuki (2005)
... souhlasím s Molotovem, až na tu nekonečnou délku. Konec byl hodně natahovaný.
Bílé maso (2008)
Strašně jsem se na film těšil... Záplteka výborná, výkony některých herců výborné, ale úplně mi to zkazila Policie. Nemůžu si pomoct, ale já v ní viděl příběhy o Fantomasovi. Takhle blbá není nikde na světě a ani v Korei.
Quill (2004)
Psí herecké výkony hodnotím v tomto filmu výše než lidské. Ale jinak klasicky asijsky dojemné a milé. Určitě se zrovna tady dá prafrázovat: "Těžkej psí život". Pohled do zákulisí výcviku vodících psů, jejich osudu a osudu rozdílných páníčků, které za svůj život potká. "Až se dostaneš do nebe, tak jim řekni..., že jsi náš Quill."