Recenze (20)
Templář (2011)
4 hvězdy za povedené bojové scény. Fiml je jinak celkově docela dobrý.
Sucker Punch (2011)
Hrozná volovina, jedna hvězda jen za akční scény... Jinak jsem nechápal celý film o co vlastně go.
Pařba v Bangkoku (2011)
O něco horší než jednička, ale stejnak jsem se pobavil. Proto o hvězdu méně než předchozí hodnocení...
Bang Rajan 2 (2010)
Tak co mu de více tenis nebo herectví?
Auta 2 (2011)
Skvělý dabing co dodat 5 *!
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
Naprosto skvěle natočený válečný miniseriál, který nelze vidět jen jednou.
Hra o trůny (2011) (seriál)
HBO zas musím smeknou...
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010) (seriál)
Tento seriál a Steve Buscemi mě úplně uchvátil, už se nemohu dočkat druhé série. Produkce HBO je prostě skvělá!!
Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly (2003)
Mám rád filmy o pirátech a tento patří k těm nejlepším .
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
Zas jen velice zdlouhavě natočený film u kterého jsem v kině sledoval víc hodinky než samotný film. Celé se to dalo dostat do 105 min. a bylo by to zábavnější. 1. díl byl nejlepší!.