Oblíbené seriály (5)
Přátelé (1994)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
AWESOME
Futurama (1999)
Teorie velkého třesku (2007)
Určitě to stojí za shlédnutí. Ale HIMYM je prostě lepší.
Scrubs: Doktůrci (2001)
Nedávno jsem dokoukal 8. poslední sérii. Nebudu říkat, že jsem neměl na krajíčku. I když jsem celý seriál vděl v poměrně krátkém časovém horizontu, nic to nemění na tom,že mi přirostl k srdci. Stačilo mi vidět prvních 5. dílů a už jsem žadonil o celé série.Každému tento seríál vřele doporučuji. V každém díle je spousta humoru a "ponaučení", či jak to nazvat. Takže si vyhraďte pár hodin času a dopřejte si ničím nerušenou dávku pohody.