Oblíbené seriály (10)
The Wire - Špína Baltimoru (2002)
Městečko Twin Peaks (1990)
Geniální perla
Most (2011)
1. řada 90%; 2. řada 80%; 3. řada 100%, 4. řada 100%
Bosch (2014)
Stranger Things (2016)
MINDHUNTER: Lovci myšlenek (2017)
Line of Duty (2012)
Poslední království (2015)
Destiny is all. Serial ma skvely vyvoj a treti rada mne emocionalne vtahla.