Poslední recenze (5)
Sociální síť (2010)
O tomto filme som veľa počul a preto som sa naň tešil a vyplatilo sa. Film ktorý hovorí o tom, čo všetko bolo „v skutočnosti“ za založením stránky facebook. O tom, že niekedy tí najbližší môžu najviac zradiť. Ako mierne negatívum beriem to, ako bol príbeh rozprávaný. Prehadzovanie medzi obvineniami, preskoky medzi minulosťou a súčasnosťou boli zo začiatku dosť mätúce, ale neskôr sa na ne dalo zvyknúť a dokonca priniesli do filmu niečo, čo často vo filmoch nevidno. Herecké výkony boli dobré, avšak chýbal tam akýsi výraz tváre, hlavne pri hlavnom hrdinovi. Moje hodnotenie 8,5/10.
Sucker Punch (2011)
Na tento film som sa tešil, ale poriadny dej sa skonči asi po 5 minútach. Ďalej sa ani nedá povedať, že by sa dej nejako nedostával do popredia, pretože dej úplne zanikol. Ani nápad v tom nebol, ani štipka pointy, ani nič. Ak toto má byť dobrý fantasy film, tak neviem čo príde potom. Jediné čo podľa mňa stálo v tomto filme za to bola hudba. Nič proti tým, ktorým sa film páčil, ale pre mňa rozhodne strata času. Moje hodnotenie 3,5/10.
Sherlock Holmes (2009)
Ach detektívky, moja láska. Avšak v tomto filme si príde na svoje každý. Milovník akčných scén, dramatického deja alebo už spomínaných detektívok. Kladne hodnotím najmä kvalitný, rozsiahly a prepracovaný príbeh, ktorý nenechá naše mozgové bunky na pokoji, herecké výkony a hudbu. Veľmi sa teším na pokračovanie. Oplatí sa pozrieť. Moje hodnotenie 9,0/10.