Recenze (30)
Dům na konci ulice (2012)
Film, ktorý sprvu vyzeral na zoznam všetkých hororových klišé, si následnou pointou a rozuzlením vypýtal aspoň jednu či dve hviezdičky. Škoda len, že počas prvej hodiny to máte chuť vypnúť aspoň šesťdesiatkrát.
Horná Dolná (2015) (seriál)
Kvalitné a vhodne vybrané herecké obsadenie, vzhľadom na prostredie kvalitné námety a scenáre.
Riskni milión! (2012) (pořad)
Výborná šou, ktorej sa dajú vyčítať len dve veci: krátke trvanie (50 minút a dve reklamy by bolo lepšie ako 30 minút a jedna reklama) a výber súťažiacich (reálne sa milión vyhrať nedá, preto by to chcelo viac rozhladených a príjemných ľudí, než študentov fyziky alebo prihlúple chechtajúce dievčatá.
La Parta (2015) (pořad)
Veľmi zle prevedené. Partička si za štyri roky vybudovala určité meno, obyčajné dve rady divákov boli na Partičke, keď začínala. Už to, že miesto veľkej sály je na natáčaní dvadsať divákov, muselo ľuďom pri televíznych obrazovkách vyvolať dojem, že táto show už nie je to čo bývala a divákov stráca. Okrem katastrofálnej dramaturgie ale treba povedať, že show to bola stále kvalitná. Humor Igora Chmelu na oveľa vyššej úrovni, vtipy aj na aktuálne dianie a hry či témy boli taktiež vyberané citlivo a účelne. Som prekvapený, že príprava show bola natoľko podcenená. Z toho dôvodu dávam miesto 4-5 hviezdičiek len dve. Považujem to za dôvod, prečo fenomén ako Partička, teda La Parta, nepokračuje.
Apocalypto (2006)
Je škoda kaziť tento film hocijakým komentárom. Silný film, výborne spracovaný.
City Agent (2011)
Reklama s nápadom alebo paródia na reklamu? Každá časť tohto päťminútového 'veľdiela' Paľa Janíka a Karola Vosátka pripomínala niečo iné. Ak by som si ja mal ten byt kúpiť, tak len pre obľubu chodenia po schodoch alebo spania vo výťahu... ;) Ale ako nápad nie zlé. Len by to nemohlo byť, pravdepodobne, na Slovensku.
Osudová hra (2004)
Hviezdička len za vyvrcholenie filmu.
She Stood Alone: The Tailhook Scandal (1995) (TV film)
Dlho som rozmýšľal, čo filmu dám. Po filme som mal pocit 2*/3*. Páčil sa mi príbeh, spracovanie, prevedenie... na svoj žáner a dobu si to myslím zaslúži aj 4*. Odporúčam pozrieť, i keď filmový skvost od toho nečakajte.
Projekt X (2012)
"Můj táta mi sehnal právnika. Dokonce i ten žid si myslí, že jsme v prdeli." *** Nie je to oscarový film, ale párty je to naozaj, priam doslova, bombová!
Krvavá hostina 2: Masakr (2008)
Zasmial som sa. Opäť. A dobre. Kvalitne. Ale to pre horor nie ja asi veľmi dobré hodnotenie...