Recenze (814)
Bezva ženská na krku (2016)
Je to mile blbý, to se bude líbit!
Hunger Games: Síla vzdoru 2. část (2015)
Kdyby sex končil takhle slabým vyvrcholením, lidí by ho přestali provozovat.
Anthropoid (2016)
Chybí tomu zlaté české ručičky, které v případě filmu Atentát dovedou diváka do silných emocí i hluboké katarze a člověk díky jejich úchopu cítí větší heroismus z Jelínka než z Doriana. Na druhou stranu je fajn, že si svět sám od sebe připomíná naše hrdiny.
Rapl (2016) (seriál)
I mistr Pachl se jednou upachne. Ač má seriál supr postavy, hudbu a kameru, je trochu debilní. Samotný zápletky jsou totiž jako splachovadlo vedoucí k oloupanému pomeranči - nedávají smysl a snaží se silou vymáčknout nějaký emoce. Navíc v nich není žádný tajemství, první podezřelý je vždycky viník a řešení případu se podobá závodu na 100m s jedním závodníkem: "Kdo asi vyhraje?" . Ale i tak je Rapl lepší než všechny Expozitury, detektivky s Kateřinou Brožovou nebo drsné policejní příhody s brutálním Vojtou Kotkem. Akorát na Labyrint, Případy 1. oddělení a Mamon zoufale ztrácí.
Terminator Genisys (2015)
Emilia je nejen matkou draků, ale už i terminátorů. Ta musí mít dělohu!
Operace Silver A (2007) (TV film)
Bartoš a ostatní odbojáři byli hlavně hrdinové, co si uvědomovali závažnost mise a fatální dopady průseru z odhalení. A aby o nich kokoti natočili takovouhle nesmyslnou sračku bez úcty, si nezasloužili.
Můj kamarád drak (2016)
Když Mauglí potkal Falca, vznikla z toho sračka. Tyjo, skoro se to rýmuje!
Svědek obžaloby (1957)
Do dnešní filmů narvou půl miliardy, padesát výbuchů, čtyři roboty, prdel Margot Robbie i cameo Marka Vašuta a stejně mě nejvíc rozseká film, kterej se skoro celou dobu odehrává v jedný místnosti a je stejně starej jako Karel Gott. Pecka!
Bojovník (2015)
Jako když jdete do drahý italský restaurace, abyste nakonec dostali rozvařený špagety se supr omáčkou. Prostě plakát je lepší než film.
Training Day (2001)
To nebyl trénink, ale přímo letní příprava!