Recenze (92)
Ženy v běhu (2019)
Hvězdu za Vetchýho. 😓🤦🏻♂️
The Haunting (2018) (seriál)
Dop****e! 9 dílů naprosto užasných a pak to ,,vyblije” takovej shit!
Anihilace (2018)
Pro mě celkem ,,WTF'' konec (v ne úplně dobrém slova smyslu), ale 80% filmu super.
Blade Runner 2049 (2017)
Čekal jsem do druhé třetiny filmu, jestli se hlavní představitel aspoň rozeběhne...pak jsem to zapíchnul.
Circle: Uzavřený kruh (2017)
Tak skvelej namet - a tak znicenej konec!
Zpívej (2016)
Slušný muzikální animák. Ocenil bych, kdyby produkce přišla s vlastní hudbou a ne tam naflákali rádiové hity posledních let, ale šlo to.
Smrt ve tmě (2016)
Jo děti, krást se nemá :D
Zootropolis: Město zvířat (2016)
U těch lenochodů, jsem myslel, že umřu!! Už jen ta scéna by stačila na ***** XD
Perníkový táta (2008) (seriál)
!!!!! :) !!!!! NEXT! !!!! :) !!!! NEXT! !!!!! :) !!!!! NEXT!........
Bláznivá dovolená (2015)
Vtipný, jednoduchý, dobrá oddychovka. Víc si myslím nebylo potřeba. To, ze to nemá příběh (nebo vlastně má, ale ten jsme všichni viděli tisíckrát) je tady vedlejší.